شرایط استفاده از مشاوره خوب در کار تحقیقاتی

انجام پایان نامه در رشته ای مثل مدیریت به عنوان یکی از بزرگترین کارهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی هست . مشاوره گرفتن از افراد باتجربه و موسسات با تجربه ، آنهایی که قبلا از این کارهای تحقیقاتی بسیار انجام دادند ، یا دانشجویان بسیاری را در این زمینه راهنمایی کردند می تواند یکی از رموز موفقیت در اینکار باشد . تهیه پروپوزال در زمینه های تخصصی دررشته های مختلف شاید شباهت های بسیاری با هم داشته باشد ، در بخشهای مختلف مانند بیان مسئله ، اهمیت و ضرورت تحقیق ، روش کار و ابزار تحقیق حتما مشابهت هایی در کار دیده می شود ولی با توجه به رشته های تحصیلی مختلف ، مانند روانشناسی ، تربیت بدنی ، تاریخ ، کشاورزی ، مدیریت شهری ، برنامه ریزی ، آموزش و پرورش استثنایی اینها همه می تواند نکات فنی بسیاری داشته باشد . همچنین از طرف دیگر رشته هایی مثل رشته های مهندسی می تواند انجام پایان نامه را کلا متفاوت از رشته های علوم انسانی داشته باشند . نمونه ی فرمهای تکمیل شده بسیاری در پروپوزال و همچنین در مقاله نویسی در سایت های مختلف مانند Asandoc.com موجود است و یکی از بهترین سایت هایی است که دانشجویان می توانند دراین زمینه راهنمایی هایی بگیرند . بسیاری ازفارغ التحصیلان نخبه و دانشجویانی که از نظر پایان نامه نویسی و انجام کار تحقیقاتی رتبه های خوبی کسب کرده اند و نمرات بسیار عالی دریافت نموده اند و یا مقالات خوبی هم درسایت های مختلف داخلی و خارجی و مجلات معتبر استخراج نمودند و ارائه دادند می توانند الگویی برای انجام پایان نامه مدیریت باشند . برای بیشتر رشته های دانشگاهی حتی رشته های علوم تربیتی مقاله های بسیار خوب می تواند حلال مشکلات باشد و نمرات خوبی را برای دفاع پایان نامه برای دانشجو به ارمغان بیاورد .
در زمینه آنالیز کمک گرفتن هیچ اشکالی ندارد و می تواند از خدمات بسیاری از مشاوره های پایان نامه در کشور استفاده کند . پیگیری بسیاری از کارها در پایان نامه از طرف دانشجو و با تقابل بین وی و استاد راهنما امکانپذیر است . امروزه با توسعه نرمافزارهای مختلف می توانیم ارتباطات خوبی بین دانشجو و استاد راهنما و مشاور و حتی دانشگاه برقرار کرد و جواب بسیاری از سوالات را به صورت آنلاین دریافت کرد ، در این زمینه بسیاری از روندهای انجام کار مستلزم بحث تخصصی بین استاد راهنما و دانشجو خواهد بود .
در رشته های دانشگاهی مختلف ارائه خدمات تخصصی از طرف موسسات مختلف می تواند برای دانشجو بسیار جذاب باشد و سهم بسیاری را درموفقیت های وی در تحصیلات در مقاطع بالاتر داشته باشد . مشاوره می تواند از انتخاب موضوع تا دفاع انجام بگیرد و البته خود دانشجو هم باید در راس کار بوده و بسیاری از مراحل را توضیحات خیلی مفصل از موسسات خواسته باشد و بتواند یاد بگیرد تا بتواند در روز دفاع هیچ مشکلی نداشته باشد و از مزایای این مشاوره استفاده کند . تمامی کارها باید درفرمت های دانشگاه مربوطه و انواع دستورات نگارش پروپوزال و پایاننامه انجام بگیرد . فرمت ها درسایت ها در قسمت تحصیلات تکمیلی و آموزش موجود خواهد بود و نگارش پروپوزال باید درآن قالب و با استفاده از منابع جدید و به روز انجام شده باشد تا بتواند فایل خوبی را برای دانشگاه ارائه کند . استخراج مقالات باید دقت صورت بگیرد که مجلات در Black List نباشند ، حتما حتما از لیست شورای راهبردی برای مجلات معتبر ISI، ISC و اکوپوس استفاده کند و نگارش دقیقی در تمام مراحل طرح تحقیق داشته باشد تا بتواند به عنوان یک پژوهشگر نمره خوبی را از این کار تحقیقاتی بگیرد .

شرایط استفاده از مشاوره خوب در کار تحقیقاتی