خدمات مشاوره پایان نامه دکتری علوم تربیتی

دانشجویانی که پس از مقطع کارشناسی ارشد تصمیم به ادامه تحصیل در رشته علوم تربیتی در مقطع دکتری می‌گیرند به احتمال زیاد مطالعات جامعی در این زمینه دارند و اغلب در گرایش‌های کارشناسی یا کارشناسی ارشد پژوهش‌هایی را در این زمینه انجام داده‌اند . پیشنهاد این است که پیش از شروع کار پایان نامه دکتری علوم تربیتی در مقطع دکتری حتما مطالعات جامعی را در مورد یک موضوع خاص که مورد علاقه تان است پیش ببرید . در زمینه علوم تربیتی می‌توانید تمرکز خود را بر انواع روش‌های یادگیری و پژوهش‌های میدانی قرار دهید یا در مقابل مطالعات کتابخانه‌ای را انتخاب کنید و با بررسی آمار و ارقام و آنالیز و تحلیل پژوهش را پیش ببرید. پیش از شروع کار از مشاوره پایان نامه دکتری علوم تربیتی بهره ببرید . هر موضوعی را که انتخاب کنید نیاز به تعامل و مشارکت جامعه آماری مشخصی خواهید داشت .

انجام پایان نامه دکتری علوم تربیتی

پیش از شروع به کار نیاز به پروپوزال دارید . در صورتی که در مقطع پیشین شما رشته علوم تربیتی بوده است و پایان نامه در این زمینه دارید پیشنهاد اولیه اغلب این است که می‌توانید شاخه‌ای از پژوهش پیشین را ادامه دهید یا پژوهش خود را تکمیل کنید. اما اجباری به ادامه کار گذشته نیست. برای شروع ایده پردازی اولین نکته آن است که حواستان به علاقمندی‌هایتان باشد. قرار است ۴ سال از مهم‌ترین روزهای زندگی خود را روی موضوعی خاص کار کنید و زمان و زحمت زیادی را روی یک موضوع متمرکز کنید . بنابراین مهم است که سعی کنید موضع مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید که جای کار به عنوان رساله داشته باشد. برای انتخاب موضوع مهم است که با افراد صاحب نظر و با تجربه صحبت کنید . پیش از شروع حتما مشاوره لازم را بگیرید . انجام پایان نامه دکتری علوم تربیتی بدون کمک گرفتن از مشاور دشوار است .

مشاوره پایان نامه دکتری علوم تربیتی

انجام رساله دکتری

برای انجام رساله دکتری گام اول نوشتن پروپوزال است . زمانی که موضوع مورد نظر خود را انتخاب کردید کار نوشتن پروپوزال آغاز می‎شود . باید نشان دهید که موضوع مهمی را انتخاب کردید . ابعاد کارتان مشخص است . قرار است به چه اهدافی برسید و چه مسیر احتمالی پیش روی خود خواهید داشت . مهم‌ترین نکته نشان دادن ضرورت کار است . شما حتما باید بتوانید دلایلی ارائه کنید که کاری که قرار است انجام دهید اهمیت و ضرورت دارد و می‌تواند مفید باشد . واقعیت این است که مشاوره پایان نامه دکتری علوم تربیتی از اولین گام تا انتها به شما کمک زیادی خواهد کرد.

برای نوشتن پروپوزال پایان نامه دکتری علوم تربیتی از افراد متخصص کمک بگیرید

به یاد داشته باشید که گام اول ، گام مهمی است . برای نگارش پروپوزال حتما از افراد با تجربه کمک بگیرید. در مواردی که رساله‌های موفقی نوشته می‌شود افراد از همان ابتدا پیش از تصویب پروپوزال دقیقا می‌دانند که مسیر کار کجاست. حتی در مواردی افراد کار خود را به عنوان پژوهشگر آغاز می‌کنند. در این موارد اهمیت بالایی دارد که بتوانید مسیری که پیش رو دارید را بشناسید و با توجه به آنکه احتمالا بار اول است که در سطح دکترا به دنبال پژوهش هستید به راهنمایی تیم تخصصی نیاز خواهید داشت .

نوشتن پایان نامه دکتری علوم تربیتی

پس از نگارش پروپوزال و تصویب آن گام‌ اول برداشته شده است و شما می‌بایست کارتان را به عنوان پژوهشگر آغاز کنید. شروع کارتان برای نوشتن پایان نامه دکتری علوم تربیتی  بسته به موضوع ممکن است با جمع‌آوری میدانی دیتا باشد یا کار مطالعه‌ای از ابتدا آغاز می‌شود . در هر کدام از موارد نیاز خواهید داشت که طی نگارش از کمک کارشناسان بهره‌مند شوید . تیم‌های تخصصی وجود دارد که برای پیدا کردن مقالات مهم به شما کمک می‌کند. حتی به شما در زمینه ترجمه این مقالات یاری می‌رساند تا کار سریعتر پیش رود. همه چیز به این بستگی دارد که بتوانید مسیر را با کمترین خطا طی کنید .

بررسی‌های آماری و مدل‌های کامپیوتری

اغلب افرادی که با برنامه نویسی و مدل‌سازی سروکار نداشتند در استفاده این ابزارها دچار مشکل می‌شوند اما واقعیت امروز طرح‌های پژوهشی این است که نیاز مبرم به آنالیز آماری و مدل‌سازی‌های کامپیوتری خواهید داشت . نرم‌افزارهای تحلیلی متعددی وجود دارد که قاعدتا نمی‌توانید بر روی همه این نرم‌افزارها تسلط پیدا کنید. کاری باید انجام دهید این است که بخش‌هایی که زمانبر است و پیش‌بینی می‌کنید که حتی در صورتی که شروع به یادگیری کنید نمی‌توانید آنطور که باید بخش مربوط به پایان‎ نامه خود را انجام دهید وقت آن است که کمک بگیرید. تیم تخصصی ما آماده است که در تمامی زمینه‌های تحلیل آماری به شما کمک کند. آموزش نرم‌افزارها و انجام پروژه‌های شما توسط تیم تخصصی و با تجربه‌ای انجام میشود که سال‌ها سابقه پژوهشی در کارنامه خود دارد .

زمانبندی انجام کار پایان نامه دکتری علوم تربیتی

سعی کنید زمان انجام کار را در نظر داشته باشید. شما به عنوان یک دانشجوی دکتری یک از مهم‌ترین وظایفتان یعنی تحقیق و پژوهش باید به شکلی پیوسته و در طی زمان طولانی انجام شود. اگر مطالعات خود را به تعویق بیندازید و قصد کنید کار را در یک فاصله زمانی کوتاه جمع کنید در واقع وظیفه خود را به درستی انجام نداده‌اید . در این مورد حتی اگر به بخشی از کار را به تیم‌های تخصصی نیز واگذار کنید نباید انتظار نتیجه‌ای درخشان داشته باشید. پایان نامه دکتری علوم تربیتی می‌بایست با تمامی ابعاد و استانداردهای علمی سازگاری کامل داشته باشد و بی عیب و نقص ارائه شود . در مقطع دکتری توقع بر این است که شما تمام قد از رساله خود دفاع کنید و راهی نو در پژوهش‌های بعدی باز کنید و این انتظار تنها زمانی برآورده می‌شود که شما طی ۴ سال تحصیلی در مقطع دکتر کار پژوهش را به صورت مستمر انجام دهید .

رشته علوم تربیتی در مقطع دکتری

به عنوان کسی که قرار است پایان نامه دکتری علوم تربیتی بنویسید می‌بایست آشنایی کلی به آموزش تطبیقی ، آموزش در مقاطع ابتدایی و پیش از آن داشته باشید. علاوه بر این تئوری‌های مربوط به آموزش و تربیت را به صورت کامل بدانید و تکنولوژی‌های نوین را نیز در این زمینه بشناسید. شما به عنوان دانشجوی دکتری علوم تربیتی باید بتوانید به صورت عینی و تعاملی با افرادی که در حال یادگیری هستند ارتباط برقرار کنید و بتوانید حقایق و دیتاها را به صورت میدانی جمع‌آوری کنید و در این زمینه نیز باید آموزش‌های لازم را دیده باشید که جامعه آماری و اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌شو قابل استناد باشد . برای تحلیل و بررسی این دیتاها نیز ، لازم خواهد بود که آنالیزهای مربوطه را با تحلیل الگوریتم‌ها و یادگیری مدل‌های کامپیوتری مورد استفاده در این رشته انجام دهید. در تمامی مقاطع این کار ما در کنار شما خواهیم بود .