نکات لازم برای دانشجویان دکتری مدیریت دولتی جهت انجام پایان نامه و رساله دکتری

 

نکات لازم برای دانشجویان دکتری مدیریت دولتی جهت انجام پایان نامه و رساله دکتری

پایان نامه و رساله دکترای مدیریت دولتی تحقیقی است که دانشجو در مقطع دکتری  موظف به ارائه آن می‌باشد. پایان نامه و رساله متنی است که توسط پژهش و تحقیق جمع آوری و طبق اصول و قراعد خاصی نوشته می‌شود. پایان نامه عملی است که توانایی و بار علمی و عملی دانشجو بر اساس آن سنجیده می‌شود. چنانچه پایان نامه و رساله نمره بالایی از داوران و استاد راهنما اخذ نماید. مسیر شغلی و مهارتی دانشجو تا حدودی ساپورت شده و خیال دانشجو راحت می‌گردد. دانشجو پس از انجام پایان نامه می‌بایست  در مقابل داوران و استاد راهنما اقدام به دفاع از پایان نامه خود کرده و میزان تسلط خود را بر روی پایان نامه را نشان دهد.

یکی از مواردی که می‌تواند بر روی نمره تاثیر چشم گیری بگذارد کیفیت پایان نامه می‌باشد، چنانچه هر چه کیفیت و بار علمی پایان نامه  و رساله بیشتر باشد احتمال اخد نمره مناسب بالاتر می‌باشد. نکات زیادی در ارتباط با کیفیت پایان نامه مطرح شده است که دانشجو می تواند با رعایت این موارد از کیفیت پایان نامه و رساله خود اطمینان حاصل فرماید.

یکی از نکات مهم موضوع پایان نامه می‌باشد، چنانچه موضوع انتخابی دانشجو موضوع جدیدی باشد و یا موضوعی باشد که پایان نامه های زیادی در باره موضوع مورد نظر وجود ندارد نظر داوران را جلب کرده و احتمال اخذ نمره بالا را افزایش می‌دهد. علاوه بر موارد بالا دانشجو می بایست از استفاده مطالب تکراری پرهیز نماید و مطالبی یونیک را وارد پایان نامه خود کند.

اغلب دانشگاه ها بدون صرف نظر از نوع رشته‌های موجود در دانشگاه قوانینی را برای انجام پایان نامه و رساله دکتری مدیریت بازاریابی برای دانشجویان اعلام می‌کنند تا در هنگام نوشتن و آماده سازی پایان نامه رعایت شود.چنانچه موارد گفته شده از سوی دانشگاه به خوبی رعایت شود پایان نامه از کیفیت بالا تری برخوردار خواهد شد.

مطالب موجود در پایان نامه باید به گونه ای نوشته شود که دور از هر ابهام و شک و شبه ای باشد و مطالب حاشیه ای و غیر مرتبط در موضوع رساله ذکر نشده باشد. دانشجویان زیادی در مقطع دکتری و وجود دارد که از تمامی اصول و نکات مربوط به نگارش پایان نامه مطلع نمی‌باشند. دانشجو باید بر روی تمامی مطالبی که در داخل پایان نامه و رساله دکتری خود استفاده کرده است، تسلط کافی داشته باشد، چون پس از اتمام پایان نامه دانشجو باید  از پایان نامه خود در مقابل داوران دفاع کند و دفاع از پایان نامه نیز یکی از مراحل مهم انجام پایان نامه می‌باشد، پس در این صورت باید تمامی مطالبی را که در داخل پایان نامه خود استفاده می‌کنید را به خوبی به خاطر بسپارید.

در این صورت دانشجو می‌تواند به استاد راهنمای خود مراجعه کرده و تمامی اصول و قواعدی که باید در انجام پایان نامه و رساله دکترای مدیریت بازاریابی باکیفیت رعایت شود، را از استاد راهنمای خود فرا گیرد. همچنین دانشجو می‌تواند با مشاوران مختلفی نیز در این زمینه ارتباط برقرار کند. امروز موسسه‌هایی در سطح کشور فعالیت می‌کنند که کار آن ها مشاوره دادن درباره انجام پایان نامه و رساله دکترای مدیریت دولتی باکیفیت می‌باشد. دانشجو به راحتی می‌تواند به صورت آنلاین با این موسسه ارتباط برقرار کرده و بهترین مشاوره‌ها را از آن‌ها برای انجام پایان نامه و رساله دکترای باکیفیت بگیرد.

مهمترین مشکلات در انجام پایان نامه‌ و رساله دکتری :

همانطور که دانشجویان دکتری به خوبی می‌دانند  انجام یک پایان نامه و رساله دکترای رشته مدیریت دولتی سختی‌های بسیار زیادی دارد. ممکن است دانشجو در حین انجام پایان نامه با مشکلات زیادی مواجه شود، یکی از مهمترین مشکلات این می‌باشد که گاهی اوقات دانشجو بر روی مسائلی که در گذشته دوران تحصیل خود آموخته است به خوبی تسلط ندارد، در این صورت دانشجو نمی‌تواند انجام پایان نامه و رساله دکترای خود را به خوبی به پایان برساند و در این صورت باید دوباره از نو تمامی مطالب را به خوبی مطالعه کنند و پس از اینکه به بالاترین درک از این مطالب رسید. اقدام به انجام پایان نامه کند.

گاهی اوقات برای جمع‌آوری اطلاعات و مطالب مناسب باید به مکان‌های مختلف مراجعه کرد، مراجعه به بعضی مکان‌ها برای دانشجویان امکان پذیر نمی‌باشد. دانشجو در این صورت می‌تواند به پیش استاد راهنمای خود مراجعه کرده و با کمک و تعامل او این مشکل را نیز حل کند. همچنین برای انجام یک پایان نامه و رساله دکترای مدیریت دولتی نرم افزارهای مختلفی لازم است که شما باید بر روی آن‌ها تسلط داشته باشید. در غیر این صورت نخواهید توانست پایان نامه با کیفیت تولید کنید. قبل از انجام پایان نامه نیز باید به خوبی این نرم‌افزارها را یاد بگیرید و سپس شروع به انجام پایان نامه و رساله دکتری کنید. گاهی اوقات دانشجو ممکن است بر روی علائم نگارشی زبان فارسی تسلط کافی نداشته باشد و همانطور که خودتان هم می‌دانید، این موضوع می‌تواند مشکلات زیادی در داخل پایان نامه به بار بیاورد. دانشجو ابتدا باید به خوبی این علائم نگارشی را یاد بگیرد و سپس شروع به نوشتن پایان نامه کند.

بهترین قیمت انجام پایان و رساله دکتری :

قیمت انجام پایان نامه و رساله دکتری مدیریت دولتی در موسسات مختلف متفاوت می‌شود. ولی در کل این مؤسسه‌ها تمامی قیمت‌های خود را به صورت رقابتی اعلام می‌کنند تا هزینه زیادی برای دانشجو تحمیل نشود. دانشجویان جهت اطلاع از صحت رقابتی بودن قیمت‌ها می‌توانند. قیمت انجام پایان نامه و رساله دکتری از همه موسسات استعلام کرده و با قیمت‌ها را با یکدیگر  مقایسه نمایند، تا بتوانند مناسب ترین قیمت را برای انجام رساله دکترای خود پرداخت کنند.

سفارش انجام پایان نامه و رساله دکتری در موسسه‌های مختلف به شکل آنلاین انجام می شود و دانشجویان خواهند توانست بدون نیاز به مراجعه به موسسه، انجام پایان نامه خود خود را در مقطع دکتری به این موسسه ها واگذار کنند و سپس این افرا می‌توانند پایان نامه ی خود را  با بالاترین کیفیت مورد نظر، تحویل بگیرید.

همچنین می‌توان گفت قیمت انجام پایان نامه و رساله دکتری در مقایسه با وقت و سلیقه‌ای که برای انجام این پایان‌نامه گذاشته می‌شود. بسیار ناچیز می‌باشد، این چون پایان‌نامه‌ها بهترین نمرات را برای دانشجویان می‌آورند و این موضوع کاملا به نفع دانشجو می‌باشد و در آینده او نقش بسیار مثبتی ایفا می‌کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =